Skip to main content

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های بنگاه های اقتصادی نحوه تامین منابع مالی مورد نیاز برای شروع و همچنین ادامه فعالیت کسب و کارشان است. هرچند در ایران به طور سنتی بیشتر افراد جهت تامین مالی بنگاه خود به بانک ها مراجعه می کنند اما مدیران آگاه به بازار سرمایه ازابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه نیز استفاده می نمایند، در این دوره آموزشی ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه به طور کامل تدریس خواهد شد.

به طور خلاصه دو روش تامین مالی در بازار سرمایه وجود دارد:

روش اول : تامین مالی از بازار سهام که شامل ، پذیرش و عرضه بخشی از سهام شرکت در بورس، انواع مدل های افزایش سرمایه، ایجاد صندوق های تامین مالی و … است که در این دوره آموزشی به طور کامل به آن خواهیم پرداخت.

روش دوم : تامین مالی با استفاده از اوراق بدهی که در این دوره آموزشی نیز به طور کامل به بررسی تمام ابزارهای تامین مالی از بازار بدهی ایران نیز خواهیم پرداخت.

اگر‌تمایل دارید اطلاعات کامل در خصوص انواع روش های تامین مالی از بازار سرمایه بدست آورید در دوره آموزشی انواع روش های تامین مالی از بازار سرمایه که به درخواست موسسه آموزشی اتاق بازرگانی تهران طراحی شده است شرکت فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و‌ ثبت نام در دوره لطفا کلیک فرمایید و در سایت اتاق بازرگانی تهران، دوره آموزشی روش های تامین مالی از بازار سرمایه را انتخاب و ثبت نام فرمایید.

امروزه با بزرگ تر شدن بازار سرمایه ، فرصت تامین مالی از این بازار نیز گسترش یافته است، تا ۲ سال قبل بسیاری از مردم عزیز ایران و همچنین شرکتهای فعال بخش خصوصی با مجموعه بازار سرمایه و روش های تامین مالی از این بازار آشنا نبودند و تنها مسیر تامین مالی را اخذ وام به طرق مختلف از سیستم بانکی می دانستند اما امروز فرصت های تامین مالی از بازار سرمایه نیز فراهم است که در دوره آموزشی انواع روش های تامین مالی از بازار سرمایه ، به بررسی این روش ها خواهم پرداخت.

تامین مالی مناسب از بازار سرمایه می تواند کسب و کار شما را متحول سازد و چنانچه مشکل نقدینگی دارید نیز می توانید این مشکل را با هزینه مالی مناسب برطرف کنید.

امروز بازار سرمایه نقش مهمی در تامین مالی دولت دارد که شرکتهای بخش خصوصی نیز لازم است با آموزش و آشنایی با این بازار از فرصتهای به وجود آمده در بازار استفاده نمایند.

من مهدی محمودی با افتخار در خدمت شما هستم

با آرزوی سلامتی و موفقیت