Skip to main content

با توجه به اینکه در آینده نچندان دور تمامی شرکتهای موجود در ایران باید الزامات استانداردهای بین المللی حسابداری را رعایت کنند، بنابراین یادگیری این استانداردها ضرورتی اجتناب ناپذیر برای همه دوستان شاغل و علاقه مند به حرفه است.

دیپلم استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(Dip IFRS) یکی از مدارک بین المللی است که میزان تسلط و مهارت شما در رابطه با بکارگیری استانداردهای بین المللی حسابداری را تایید می کند.

دوره کسب آمادگی رایگان برای آزمون دیپلم استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(Dip IFRS) به منظور توسعه دانش و یادگیری استاندارد بین‌المللی گزارشگری مالی IFRS طراحی شده و مخاطب پس از اتمام آن توانایی‌های زیر را کسب خواهد نمود:

  • درک توضیح ساختار چارچوب استاندارد بین‌المللی حسابداری
  • اعمال استانداردهای گزارشگری مالی مربوط به عناصر کلیدی گزارش‌های مالی
  • شناسایی و اعمال الزامات افشای برای شرکت در گزارش‌های مالی و یادداشت‌ها
  • آماده‌سازی صورت‌های مالی تلفیقی از جمله شرکت‌های تابعه، وابسته و سرمایه‌گذاری‌های مشترک

این مدرک توسط انجمن حسابداران رسمی و خبره انگلستان (ACCA) که با بیش از ۱۵۴ هزارعضو و بیش از ۴۳۲ هزار دانشجو از ۱۷۰ کشور جهان یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین انجمن‌های حرفه‌ای حسابداری به شمار می‎آید، صادر می گردد. این انجمن از تاریخ راه‌اندازی فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در آن عضویت داشته؛ و از اعضای بنیانگذار فدراسیون حسابداران اروپایی (FEE) می‌باشد.

فعالیت اصلی این انجمن ارائه خدمات آموزشی و ارائه گواهینامه‌های حرفه‌ای در زمینه حسابداری است. گواهینامه‌ها و مدارک حرفه‌ای این انجمن عبارتند از: حسابدار رسمی خبره (ACCA)، تکنسین گواهی شده حسابداری (CAT)، دیپلم مدیریت مالی (DipFM) دیپلم گزارشگری مالی بین‌المللی (ACCA Diploma IFRS) و گواهینامه حسابرسی بین‌المللی (CertIA).

هدف ما از ارایه این مطالب راهنمایی کاملا رایگان عزیزان علاقه مند به شرکت و قبولی در آزمون دیپلم استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی(Dip IFRS) می باشد.

با ما همراه باشید و مطالب ما را هر روز پیگیری نمایید تا گام به گام برای این آزمون آماده شوید.

ما برای شما برنامه ریزی ویژه داریم.

۱- سیلابس آزمون و راهنمای مطالعه آزمون Dip IFRS

۲- فراگیری و تقویت رایگان زبان انگلیسی جهت شرکت در آزمونهای ACCA و آزمون DIP IFRS