Skip to main content

امروزه مدیران و تصمیم گیرندگان اقتصادی به اهمیت حرفه حسابداری و تاثیر آن بر موفقیت کسب و کار توجه ویژه ای دارند، ما در این مهم با برگزاری دوره های جامع و پویای حسابداری در کنار شما هستیم.

معمولا موسسات آموزشی، دوره های حسابداری را از قبل طراحی و با سرفصل های ثابت اقدام به برگزاری دوره می کنند، هرچند این دوره ها می تواند مفید باشد اما اغلب تمامی مطالب مورد نیاز شرکت کنندگان را شامل نمیو شود و گاها شامل مطالب غیرقابل استفاده نیز می باشد که این امر موجب کاهش انگیزه، کاهش یادگیری و اتلاف وقت و هزینه می شود.

تجربه بیش از ۱۵ سال سابقه کار حرفه ای و آموزش حسابداری و دریافت انتقادات و پیشنهادات از بزرگوارانی که افتخار خدمت به آنها را داشته و داریم ما را بر آن داشت تا برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری دوره های جامع و پویای حسابداری نماییم.

منظور ازطراحی و اجراء دوره های پویای حسابداری، برگزاری دورهای خاص حسابداری متناسب با بودجه، نیاز و زمان شماست.

بعد از ده ها دوره های حسابداری متفاوت که افتخار تدریس آنها را داشته ام و ارتباط با مخاطبین متعدد به این نتیجه رسیدم که اکثر دوره های حسابداری برخی از مطالب مورد نیاز شرکت کنندگان را پوشش نمی دهد و گاها مطالب مازاد بر نیاز نیز ارایه می گردد که از مطلوبیت دوره می کاهد.

اینجانب افتخار تدریس دوره های متعدد مالی، حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، مدیریت مالی و اقتصاد را دارم و بعد از طراحی و اجراء دورهای خاص حسابداری برای برخی از مخاطبین بر آن شدم تا این دوره ها را به صورت کاربردی تر و دقیقا مطابق با درخواست و نیاز شما طراحی و اجرا کنم.

به عبارتی به جای اینکه من به عنوان معلم، مطالب و سرفصل های د وره را تعیین و تدریس کنم، شما به عنوان فراگیر به ما می فرمایید چه می خواهید و ما دقیقا بر مبنای نیاز شما اقدام به طراحی و اجرا دوره خواهیم نمود.

در چندین تجربه موفق ما با تلفیق مطالب اقتصاد، حسابداری مالی، حسابداری مدیریت و مدیریت مالی دقیقا مطالب مورد نیاز مخاطبین دوره را در یک دوره جامع طراحی و اجرا نمودیم که الحمدالله رضایت مخاطبین را به دنبال داشت.

به عنوان مثال شما ممکن است در یک شرکت پیمانکاری فعالیت می کنید که نیاز دارید علاوه بر یادگیری حسابداری مالی شرکتهای پیمانکاری، بتوانید بهای تمام شده پروژه را نیز محاسبه نمایید و شیوه های مدیریت مالی پروژه را نیز فرا بگیرید، ما در یک دوره خاص تمام مطالب مورد نیاز شما را تدریس خواهیم نمود.

مفتخرم اعلام کنم که برای اولین بار در ایران دوره های پویای حسابداری مورد برنامه ریزی و اجرا قرار می گیرد و این ایده مهم را از خواسته های شما عزیزان استخراج نمودم.

هدف ما از طراحی این مدل تدریس ،آموزش مطالب مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن است، در این شیوه آموزشی ما دقیقا مطالب مورد نیاز شما را استخراج و تدریس می کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره ۰۹۳۵۷۷۵۰۹۷۲ تماس بگیرید

برای آشنایی با اینجانب لطفا کلیک فرمایید

مجموعه مقالات اینجانب